Tilmeld virksomhed

Vil du sende tilbud til menighedsråd og kirkegårde?

Du får nu mulighed for at få direkte kontakt til danske menighedsråd, der omsætter for 7 milliarder kroner hvert år. Du kan blive kirkepartner, og let give tilbud til indkøberne i kirker og kirkegårde.

Når vi modtager en forespørgsel fra et menighedsråd inden for dit område eller på dine produkter, så formidler vi opgavebeskrivelsen til din indbakke.

Så svarer du på mail med et tilbud, som vi formidler videre til menighedsråd/kirkegård. Hvis de er interesseret i dit tilbud, så kontakte de dig med opfølgende spørgsmål eller med en accept på dit tilbud.

Hvad koster det?

INTROPRIS: Det koster 295,- om måneden at være medlem og dermed modtage opgaver fra menighedsråd og kirkegårde.

Hvad gør jeg for at være med ?

Hvis du vil være med, så kan du tegnet et abonnement, der løber et år. Udfyld formularen og vi kontakter dig.

Hvor lang tid er jeg bundet?

Abonnementet gælder for et år og kan opsiges med en måneds varsel

Hvordan kontakter jeg kirkerne?

Hvis kirkerne er interesseret i dit tilbud, kontakter de dig direkte på mail eller telefon.